Facebook ile BağlanHoşgeldin Ziyaretçi Giriş Yap Kayıt Ol Sipariş Takibi İletişim

Sipariş ve Destek:

0232 446 02 46
Garanti ve İade

KOLAY İADE

Satın almış olduğunuz ürünleri ''Cayma Hakkı'' Mevzuatına uygun olarak '' 14 Gün'' içinde koşulsuz iade edebilirsiniz. İade işlemleriniz için detaylı bilgi için 0232 446 0 246 Nolu telefondan bizlere ulaşabilirsiniz. 

burul.com.tr den verdiğiniz siparişlerinizin tümü siz müşterilerimize kargo aracılığı ile gönderilmektedir. Kargo firması siparişinizi teslim ederken dikkat edilmesi gereken birkaç konu vardır. Siparişleriniz ortalama 3 işgünü içerisinde anlaşmalı kargoya teslim edilir. Pazar günleri kargo firmalarının çalışmamasından dolayı teslimat yapılmamaktadır.


Kargo paketini nasıl teslim almalıyım?

Kargo firması zamanla yarıştığı için ürünü teslim edip hemen gitmek ister , ancak hassas olan bir konu vardır . Kargo paketinizi teslim almadan kargo formuna imza atılmamalıdır. Kargo tutanağını imzalamadan önce ürününüzün kutusunun taşımadan dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kutuda herhangi bir nedenle hasar var ise hasar tespit zabıtı düzenlenmelidir.  Kutusu hasarlı olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya eksikliğinden burul.com.tr sorumlu değildir.


Teslim edilen pakette deformasyon varmı?

Kargo firmasının getirdiği pakette herhangi bir deformasyon veya içindeki ürünün zarar görebileceğini size düşündüren herhangi bir şüphe var ise kargo formunu imzalamadan kargo görevlisinin yanında ya da kargo şubesinde paketi açıp içindeki siparişlerinizin fiziksel durumunu kontrol ediniz. Bir sıkıntı görmüyorsanız kargo formunu imzalayınız. Kutu içersindeki ürünlerin herhangi bir şekilde zarar gördüğünü düşünüyorsanız ürünleri teslim almayıp kargo görevlisinde kargo hasar tutanağı istediğinizi talep ediniz.

Tutanak tutulan ürünlerin değişimi yapılarak tarafınıza yeniden kargolanacaktır.

Arızalı, ezik, kırık veya hasarlı teslimat.

Kargo firmasının görevi burul.com.tr  dan yaptığınız alışverişi güvenli bir taşımacılık sunarak doğru kişiye güvenle teslim etmektir. Üründe bir hasar var ise kargo şubesine giderek zabıt tutturabilirsiniz. Tuttuğunuz tutanakla beraber ürün bize ulaştıktan sonra değişim işleminiz derhal yapılacaktır.

 

Elektronik ürünlerin iadesi mevzuata uygun olarak yapılabilir.

İade işleminizin gerçekleştirilmesi için;

İade edilecek ürün, teslim alınan orijinal paketi / kutusu ile gönderilmelidir. (Örnek: Orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez.) Ürün teslim aldığınız haliyle iade edilmelidir.


İade edilecek ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.

Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Ürünün faturası kurumsal firma adına düzenlenmiş ise  iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ‘Ürün Birim Fiyatı+KDV’ şeklinde kesilmiş ‘İade Faturası’ ile birlikte göndermeniz gerekiyor. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadelerini ‘İade Faturası’ kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

NOT: İade işleminizi gerçekleştirmeden önce, siparişinizle ilgili gerekli inceleme burul.com.tr İade Uzmanı tarafından yapılmaktadır. İade etmek istediğiniz ürünün incelenmesinin gerekli görüldüğü durumlarda, markanın yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya kontrol için gönderilir. Ürün iade işlemleriyle ilgili olarak sadece Burul Grup Elektronik  ile iletişime geçmenizi rica ediyoruz. Tüm iade talepleri burul.com.tr Müşteri Hizmetleri’ne bildirilmeli ve burul.com.tr  ‘ye gönderilmek üzere tarafınızdan kargo ile yollanmalıdır.

İadenin Geçerli Olmadığı Durumlar 

  • Standart çalışma ve kullanım talimatları dışında işlem görmüş, montaj yapılmış ürünler FABRİKASYON HATALI değil ise İadesi Kabul edilmemektedir.
  • Numune ürünü gördükten veya test ettikten sonra verilmiş olan siparişler, 
  • Teklif yada proje olarak hazırlanmış bir şartname karşılığında temin edilmiş ürünler,
  • Müşteriye özel olarak yeniden düzenlenmiş, tadilat ya da değişiklik yapılmış ürünler,
  • Müşteri talebi doğrultusunda Müşteriye özel temin edilmiş ürünler,
    için Cayma Hakkı mevzuatı geçerli değildir. 

    385 SAYILI VERGİ USÜL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!

    Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken, elinizde bulunan ve firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.

    İade İşleminiz Gerçekleştiğinde:

    İade işleminiz gerçekleştiğinde size otomatik olarak bir bilgi e-postası gönderilecektir. İade işleminizin ekstrenize yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir. İade edilen tutarın ekstrenize artı bakiye olarak yansıma süresi 10 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir. domainadresiniz.com’un bu sürece herhangi bir müdahalede bulunması mümkün değildir. Herhangi bir gecikme yaşanması halinde bankanızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

%100 GÜVENLİ ALIŞVERİŞ

Tüm alışverişlerinizde güvenle ödeme sağlayabilirsiniz.

HIZLI TESLİMAT - KOLAY İADE

Stoktan Hızlı Teslimat, Kolay İade Seçenekleri

KREDİ KARTIYLA ÖDEME VE TAKSİT SEÇENEKLERİ

Tüm alışverişlerinizde kredi kartınızla ödeme yapabilirsiniz.

7X24 BİZE ULAŞIN

Uzman E-Ticaret personelimize her zaman ulaşabilirsiniz.

Kampanya ve indirimlerden haberdar olun.

Size yardımcı olmamızı ister misiniz?

X

Alışveriş deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz.

Detaylı bilgiye Aydınlatma Metni sayfamızdan erişebilirsiniz.